شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌یکشنبه 18 آبان 1399/ شماره 157
جهت گیری مخالف بازار و قیمت های پایه، جهش دلار نیمایی به کانال 25 هزار و 900 تومان، کاهش هزار تومانی دلار صرافی ملی و ...
پست های رادیویی مرتبط

 ‌شنبه 17 آبان 1399 | بازگشت لاک پشتی دلار نیمایی!

چهارشنبه 14 آبان 1399 | روزِ پس از انتخابات آمریکا!

 جهت گیری مخالف بازار و قیمت های پایه
ضعف دستورالعمل تنظیم بازار برای قیمت‌گذاری در شرایط اضطراری، امروز، موقعیتی پیش آورد که با وجود ریزش قابل توجه دلار، دفتر توسعه، مجبور شد با نرخ‌هایی بالاتر، قیمت های پایه را محاسبه و اعلام کند.
درصد افزایش دلار نیمایی نسبت به هفته قبل، 2,29 درصد (لطفا این طور خونده بشه: 2 و 29 صدم درصد) است و 14 گروه از کالاها، بیش از این میزان رشد قیمت داشته اند که نشان می دهد قیمت های جهانی در افزایش این 14 گروه نقش موثری داشته است.
قیمت های پایه‌ی امروز، از حیث میانگینِ رشد قیمت، رتبه نوزدهم بیشترین افزایش قیمت در 32 اعلام قیمت سال 1399 را به نام خود ثبت کرد.

جهش دلار نیمایی به کانال 25 هزار و 900 تومان
میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز به 25 هزار و 903 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 11 آبان، 581 تومان افزایش یافت. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگینِ روزانه به کانال 25 هزار و 600 تومان میانگین روزانه، دیروز در کانال 26.500 تومان بود. با کاهشی شدن دلار در صرافی ملی، باید در روزهای آینده منتظر ریزش دلار در میانگین روزانه دلار نیمایی و پس از آن، در میانگین های هفتگی و ماهانه باشیم.

کاهش هزار تومانی دلار صرافی ملی
دلار صرافی ملی که روز گذشته را با کاهش هزار و 850 تومان و قیمت 24 هزار و 500 به پایان رساند، امروز هم به کاهش، ادامه داد. دلار در صرافی ملی امروز با هزار و 610 تومان کاهش فروش را آغاز کرد و به 22 هزار و 890 تومان رسید. اما با نزدیک شدن به ساعت پایانی و صعودی شدن قیمت در بازار آزاد، کاهش قیمت دلار در صرافی ملی به هزار تومان رسید. قیمت پایانی هر دلار در صرافی ملی، امروز 23 هزار و 500 تومان بود.

افت 22 هزار واحدی بورس تهران
چه دلار صعودی باشد چه نزولی، بورس تهران فعلا در مدار کاهشی است! شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 22 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 240 هزار عقب نشینی کرد. گفتنی است شاخص کل بازار سرمایه از 20 مرداد ماه که به بالاترین رشد و 2 میلیون و 65 هزار رسید تا امروز، 824 هزار و 634 واحد کاهش را تجربه کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟